6 niezbędnych narzędzi dla firm

Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej wykorzystują programy pozwalające zautomatyzować i ułatwić wykonywaną pracę. Niestety, z uwagi na ogromną mnogość dostępnych na rynku rozwiązań niełatwo jest odnaleźć program, który będzie w pełni odpowiadał potrzebom prowadzonej firmy. W tym artykule postaramy się opisać 6 sprawdzonych narzędzie niezbędnych w każdej firmie.

Asana – czyli zarządzanie zadaniami

Asana to jeden z najchętniej wykorzystywanych programów do zarządzania zadaniami w firmach. Pozwala na tworzenie projektów, dzielić je na zadania i przydzielać je do konkretnych osób w firmie, a nawet przydzielać osoby przewodzące ich realizacji. Całość jest niesłychanie elastyczna, nie narzuca konkretnego schematu realizacji i doskonale dopasowuje się do modelu pracy w firmie.

Google Analytics – bądź na bieżąco ze statystykami

Analytics od Google to najbardziej rozbudowane narzędzie służące do zbierania, przetwarzania i wyświetlania statystyk związanych z prowadzoną przez nas witryną. Dzięki niemu można dowiedzieć się, ile osób ją odwiedza, z jakiej lokalizacji i jakie podstrony cieszą się największym zainteresowaniem. Jest to szczególnie przydatne zwłaszcza w obliczu prowadzonych działań marketingowych. Pozwala na rzetelną ocenę agencji marketingowej świadczącej dla nas usługi.

Umownik.pl – wszelkie umowy, bez kłopotu!

Umownik to polski projekt mający na celu zaoferowanie wszystkim (nie tylko przedsiębiorcom) narzędzia służącego do tworzenia i zawierania umów, bez konieczności drukowania ich i podpisywania. Tworzenie umów, będące przecież nieodłącznym elementem prowadzenia każdego biznesu jeszcze nigdy nie było tak łatwe, sprawne i szybkie!

Dropbox – łatwiejsze współdzielenie

Współdzielenie dokumentów to coraz chętniej wykorzystywana opcja. Dzięki własnej chmurze w Dropbox jest to łatwiejsze niż kiedykolwiek. Do wyboru mamy jeden z kilku pakietów danych, zapewniających od 2 TB (12 USD/msc) do 3 TB przestrzeni dyskowej (20 USD/msc). Dzięki dropboxowi możesz nie tylko współdzielić swoje pliki, archiwizować je, ale również w wygodny sposób uzyskać do nich dostęp z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu.

Freshmail – łatwa komunikacja mailowa

Jest to szeroko wykorzystywane narzędzie do marketingu mailowego. Dzięki bogatej bazie szablonów, które można dostosować do własnych potrzeb, każdy przedsiębiorca znajdzie tu model komunikacji dopasowany do profilu działalności. Przy jego użyciu można rozsyłać do klientów newslettery, jak również wysyłać wiadomości do osób zapisanych na naszą listę mailingową.

Skype for Business

O ile niemal każdy przynajmniej kojarzy program Skype, tak nie wszyscy zdają sobie sprawę, że znajduje on również zastosowanie w biznesie. Skype for Business to wysokiej jakości połączenia i telekonferencje, dzięki którym twoi pracownicy będą mogli zawsze bezproblemowo się z tobą komunikować. Niezależnie od wykorzystywanej platformy i wykorzystywanego systemu.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here