Wielu właścicieli małych firm może nie zdawać sobie sprawy z tego, dlaczego lokalne SEO jest ważne. Lokalna optymalizacja wyszukiwarek jest ważna, ponieważ pomaga w dotarciu do osób w Twoim mieście, które aktywnie poszukują produktów i usług dostarczanych przez Twoją firmę.
Istnieje wiele korzyści z lokalnej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Lokalne SEO zapewnia Twojej firmie przewagę nad konkurencją, której inne firmy mogą nie mieć. Jeśli szukasz sposobów na rozwój swojej firmy, to rozpoczęcie działań w zakresie lokalnego SEO jest doskonałym miejscem, aby zacząć!
Oto niektóre z korzyści
- Zwiększa świadomość marki
Zwiększenie ruchu i współczynnika konwersji - Poprawia rankingi w SERPS (Search Engine Result Pages)
- Daje Ci przewagę nad konkurentami, którzy nie inwestują w lokalne SEO
- Pomaga zdobyć wiarygodność i autorytet jako lider w branży wśród konsumentów
- Pozycjonuje Twoją firmę jako oczywisty wybór dla konsumentów przy zakupie produktów i usług
Czym jest lokalne SEO?
Lokalne SEO to rodzaj optymalizacji wyszukiwarek internetowych, który koncentruje się na pomocy Twojej firmie w uzyskaniu wysokiej pozycji na lokalne słowa kluczowe. Mogą to być słowa kluczowe takie jak „dentysta blisko mnie”, „kwiaciarnia w Chicago” lub nawet tylko nazwa Twojego miasta i główna usługa, którą oferujesz, np. „studia jogi Chicago”.
Jak można dowiedzieć się z https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ – większość ludzi używa swoich telefonów do przeprowadzania lokalnych wyszukiwań. Oznacza to, że jeśli Twoja strona lub wpis w Google Moja Firma nie jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwań lokalnych, możesz stracić potencjalnych klientów.
Dlaczego lokalne SEO jest ważne?
- 97% konsumentów korzysta obecnie z mediów online podczas wyszukiwania produktów lub usług w swojej okolicy
- 78% lokalnych wyszukiwań za pomocą urządzeń mobilnych kończy się zakupem w trybie offline
- 71% badanych osób twierdzi, że wyszukuje lokalizację firmy, aby potwierdzić kluczowe fakty na jej temat przed pierwszą wizytą.
Optymalizując swoją stronę internetową i wpis w Google My Business możesz mieć pewność, że Twoja firma wyróżnia się na tle konkurencji – inne małe firmy w Twojej okolicy raczej tego nie robią, więc dlaczego nie miałbyś tego zrobić, jeśli oznacza to zwiększenie ruchu na stronie! Istnieje również możliwość, że lokalni klienci znajdą Cię najpierw, ponieważ szukają na swoim telefonie; dlatego też dodanie słów kluczowych „blisko mnie” do Twojej treści może pomóc przyciągnąć więcej oczu do tego, co masz do zaoferowania poprzez organiczne wyszukiwania. Więcej info o lokalnym SEO znajdziesz na https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/.
Optymalizując swoją stronę internetową i wpis w Google Moja Firma, możesz upewnić się, że Twoja firma wyróżnia się wśród konkurencji – inne małe firmy w Twojej okolicy prawdopodobnie tego nie robią, więc dlaczego nie miałbyś tego zoptymalizować, jeśli oznacza to zwiększenie ruchu! Istnieje również możliwość, że lokalni klienci znajdą Cię najpierw, ponieważ szukają na swoim telefonie; dlatego dodanie słów kluczowych „blisko mnie” do treści może pomóc przyciągnąć więcej oczu do tego, co masz do zaoferowania poprzez organiczne wyszukiwania.
Jak mogę skorzystać z lokalnego SEO?
Upewniając się, że użytkownicy mogą łatwo zobaczyć, gdzie się znajdujesz (a może nawet wskazówki dojazdu) podczas przeglądania ofert dla Twojej firmy, możesz zwiększyć liczbę kliknięć na Twoją stronę. Ludzie nie lubią niepewności i jeśli szukają lokalnej usługi lub produktu, to dlaczego mieliby nie kliknąć w pierwszy wynik? Jeśli zdarzy się to wystarczająco dużo razy, może to prowadzić do większej liczby konwersji – dlaczego nie miałbyś z tego skorzystać!
Samo dodanie „blisko mnie” lub innych terminów opartych na lokalizacji nie wystarczy; musisz zoptymalizować resztę swojej strony, aby była ona skuteczna. Oznacza to, że powinieneś upewnić się, że wszystkie informacje kontaktowe są łatwo widoczne i dostępne na każdej stronie, w tym mapa pokazująca, gdzie się znajdujesz (najprawdopodobniej na samej górze).